Voor telefonische vragen zijn belmomenten voorzien bij de praktijkverpleegkundige
elke werkdag tussen 9 u en 11 u.
Elke werkdag tussen 8-19 zal een zal een extern secretariaat uw oproep aannemen op de ogenblikken dat de praktijkverpleegkundige telefonisch niet te bereiken is.
U belt hiervoor ook naar het nummer 053/80.00.72 en drukt, nadat u de boodschap hebt beluisterd, op 1 om verder te gaan.
Zij zullen u zo goed mogelijk te woord staan en staan steeds in verbinding met de praktijk. Deze mensen kunnen geen vragen beantwoorden mbt tot uw medisch dossier maar ze zullen u hiervoor doorverwijzen naar het eerstvolgende belmoment.
Heeft u een dringende vraag/ afspraak nodig en is er geen plaats meer in de agenda dan worden uw gegevens genoteerd. In overleg met de arts kan u zo nodig toch nog een afspraak of antwoord op uw vraag krijgen.
Hiervoor vragen zij u soms meer uitleg, dit is niet uit nieuwsgierigheid maar nodig zodat de arts de ernst van uw probleem beter kan inschatten. Net zoals uw huisarts zijn ook zij gebonden aan het beroepsgeheim.
Weet wel dat zij enkel een afspraak kunnen geven voor mensen die correct geregistreerd staan in de agenda. Is dit niet geval dan beschouwen zij u als een nieuwe patiënt en zal de afspraak geweigerd worden.
De praktijk staat continue in verbinding met het extern secretariaat, we stellen met z’n allen alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk te helpen.